Alla inlägg under april 2011

Hej

Av Louise - 25 april 2011 20:53

Det är inte så många som kollar min blogg/elr vet mitt gästlösen. Men jag skriver bara för att de e kul!!<3 Jag kollar på Körslaget finalen :) Haha hoppas Andreas vinner !:D Jag hejar på honom. Men jag gillade Lisa men hon åkte ju :( Jag har skapat en blogg på blogg.se också ---->  http://www.lollomi.blogg.se 

Hihi men nu ska jag skriva på den bloggen... Kramizar Louise

Av Louise - 2 april 2011 14:45

Hejsan bloggen! 

Ja, jag var ju på disco i torsdags :) Det var kul. Jag dansande hela tiden. Sen hade jag ont i mina fötter xD Mamma sa att jag inte fick blogga efter discot. För jag kom hem kl 21.30 ungefär. Discot slutade 21.00 igentligen men de drog över på tiden lite.... :) Men idag ska jag på kalas. Men jag säger inte till vem elr vilka. Mouahaha..... Ja och idag hade vi konståkning kl 07.00 Blä fy ursh. Men sen hade Ellen-Bellen dans. Så jag mamma och Tilda gick lite på stan. Vi köpte presenter och jag köpte kulor. Så nu kan jag spela på skolan. Jag är ganska trött.... Nädå jag somnar inte. Nu kommer problemet, vad man ska skriva om?! Nej men nu ska jag ta och gå in på msp (MovieStarPlanet.Se) Hejdå!<3



                                       ///Louise!!

Presentation

Omröstning

Vad ska jag skriva om??
 Dej själv
 Dina kompisar
 Bild bomba bloggen
 Hissa/dissa
 Inte skriva alls
 Skriva om tråkiga saken som hänt
 Skriva om roliga saker som hänt
 Kändisar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Språk

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards