Alla inlägg under juli 2009

Av Louise - 27 juli 2009 23:32

Hej idag åkte vi hit till pitehavs bad nu är jag på hoelet vi kom hit vid 12 då gick vi ner till stranden (pitehavsbad) vi bada och kgrilla korv sen gick vi och köpte dricka då spela non vi åt glass och lysna sen gick vi till en stor lek plats sen käcka vi jag åt kor+pomes gott till för rätt åt vi Vitlöcks bröd mm jag måste såva tjingeling                                        
                  /Lollomi
Av Louise - 16 juli 2009 18:32

Hej i dag åkte jag gokart först till samans mäd mamma & sn skelv det var kul men jag hinner inte skriva mer tjingeling /Lollomi

Av Louise - 15 juli 2009 16:55

Detta är den senaste Cheetah girl filmen dom är i INDIEN

den var jätte bra (jag har sett den) men det rengnar ute i dag uu det är kalt tycker jag i dag var jag & mina systrar i skogen & bygde en koja vi var också mäd min kompis AN vi planterade också om 3 träd vi hade mat säck mad oss vi hade de jätte skojigt hihi men nu har jag tråkigt mina systrar leker men jag får inte vara mäd bu bu men sak samma dom har ju ingen dator som jag  men nu oskade de jag måste stänga av / Lollomi

Presentation

Omröstning

Vad ska jag skriva om??
 Dej själv
 Dina kompisar
 Bild bomba bloggen
 Hissa/dissa
 Inte skriva alls
 Skriva om tråkiga saken som hänt
 Skriva om roliga saker som hänt
 Kändisar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Språk

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards