Alla inlägg under oktober 2009

Av Louise - 25 oktober 2009 09:43

I dag ska jag till lerum badet äventyrs bad JÄTTE kul Skrattande vi ska dit snart men jag vill skriva långa inlägg men har inte tin just nu Skäms men kan jöra de någon anan dag Gladvi ska ha kul men jag kan skriva när jag kommer hem =) men jag vet inte vad jag ska skriva jo jusdet min mamma ska jobba i dag & i mårgån är de höstlov snart HALLOWEEN kul Skrattande men jag ska borsta tänderna ses



                                                  
                                                  
                     /Lollomi

Av Louise - 11 oktober 2009 19:07

Hehe jag råka ta två st inlägg som var samma Skäms men nu ska jag äta hej då



                                                  
                                                  
                       /Lollomi

Av Louise - 11 oktober 2009 19:07

Hej jag har inte skrivit på länge Rynkar på näsan.Men nu gör jag deSkrattande.I dag var jag i kyrkan med kören de var kulGlad.

Mormor & Morfar har komit hit.Mormor bakat bröd.I dag jag var med en kompis SW.Men i går var jag på ullared vi stod i kö i två timmar innan vi fick komma in dit de var JÄTTE MYCKE folk därSkrikandes.Buuu buuuu tråkigt!!! vi äter VÄLDIGT sen middag för mommo bakade så länge-nu ska jag ätaTungan utejag är JÄTTE hungrig.



                                                  
                                                  
                                             /Lollomi

Presentation

Omröstning

Vad ska jag skriva om??
 Dej själv
 Dina kompisar
 Bild bomba bloggen
 Hissa/dissa
 Inte skriva alls
 Skriva om tråkiga saken som hänt
 Skriva om roliga saker som hänt
 Kändisar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Språk

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards