Alla inlägg under januari 2011

Av Louise - 26 januari 2011 19:08

Jag skriver EN mening: V_A_D__S_K_A__J_A_G__S_K_R_I_V_A__O_M_?_?_?_?_?_?

Jahapp rösta i min omröstining<3   Kolla vilken söt bild flickan min gjorde^.^


Kramiz<3

Av Louise - 26 januari 2011 19:08

Jag skriver EN mening: V_A_D__S_K_A__J_A_G__S_K_R_I_V_A__O_M_?_?_?_?_?_?

Jahapp rösta i min omröstining<3   Kolla vilken söt bild flickan min gjorde^.^


Kramiz<3

Av Louise - 23 januari 2011 19:03

Gu va gött, vi ska kanske åka till TURKLAND         Vrid på hövet:)  My little princes<33



Men ses nu ska jag chatta med min lilla flicka<333

Av Louise - 22 januari 2011 13:08

Jajja mensan de e jag här igen ska lägga ut några bilden vet inte hur många:)   Jaaaag<3   Jag ieen

Vi ska snart åka på kalas till Ebba. Mamma följer inte med hon e ju sjuk:(. Men vi ska typ köpa en prött kudde xD skoja En prutt kudde till henne. Hon kanske tkr den e lite skojjig.  SEEES //Lollomii

Av Louise - 21 januari 2011 23:30

Nä, nu måste jag försöka ta o sova!!!!:O Har ni ngt bra tips om man inte kan sova KOMMMEEEENTEERA!!!!!!





       En liten gäsp hälsning //eran lilla lollomi:*

Av Louise - 21 januari 2011 23:00

Ja jag vet att klockan e mkt. Men jag kan inte ens tänka på att gå o lägga mej XD. Jag e inte så trött. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. hmmmm... Igår va jag på disco med Nova<3 Vi hade kul o dansa o sånnt. Vi har bara haft våran fröken varannan dag denna veckan Minou (hennes barn) e sjuk:(:(:(:(. Min mamma e också sjuk. Inte kul ett dugg. Jag ska försöka skriva oftare. Men jag ska hitta några bilder vänta.................      Mee<3 Snygg?? NOOT!! Men iaf. Jag ska kanske skriva om mina kompisar???


Jonna: Super snäll as fin<33 Älskar dej<33


Linnea: Du e as snäll, as bra vän allt<3






Nova: Min snällaste o sötaste granne ^.^Hon är alltid snäll mot mej o alla andra. Jag e med henne varje dag när hon inte är i gbg. Hon e bff<33



Fille: Lärde känna genom konståkningen. Hon e söt o snäll. Jag är med henne hela tiden på konståkningen.<33BFF



FelleL: Min bästis syrra. Hon är asa snygg o snäll. Jag kan berätta allt för henne o jag vet att hon inte sejer till ngn<33



Corall<33: Min BBFNOA<33 Du är såå snäll. Jag ska bara få träffa dej nu!!!<33



Jahapp de var några av mina 1.000 vänner. Jag o Corall har bestämt att vi ska träffas. Så mamma om du läser detta kolla in denna bra planen:

Corall kommer till oss i 1 vecka typ. Och när hon ska hem följer jag med i typ 1 vecka. Erkänn smart. De va Felle som kom på de<33 Du e smart felle<3 Jag o Corall ska ha as kul:D Vi kommer göra allt från himmel till jord. xD Men de kommer va de roligaste dagarna/veckorna i hela livet. Vi kommer busa leka bada. Ja allt. Så du mamma ta o passa dej de kanske ligger en död råtta i sengen. Nä då så roligt ska vi inte ha ;) Men nu ska jag skriva lite om vad jag ska göra i helgen. Lördag shema: 9:30 konståkning  10:00 tyyp hemma o slappa. 15.00 Kanske kusin Ebbas kalas. 20.00 Fångarna på fortet :) Söndag: 12.00 gymnastik 14.00 Åka hem 14.30 dusha Senare..... va med kompisar typ 20.00 tror jag...solsidan  

Ja o sen blirre att gå o lägga sej...... Nu med för den delen. Klockan är 23.15 typ

Jag kommer inte orka upp annars. Men jag skriver imrrn.




    See u all<33 //Lollomi

Presentation

Omröstning

Vad ska jag skriva om??
 Dej själv
 Dina kompisar
 Bild bomba bloggen
 Hissa/dissa
 Inte skriva alls
 Skriva om tråkiga saken som hänt
 Skriva om roliga saker som hänt
 Kändisar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Språk

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards