Alla inlägg under november 2010

Av Louise - 13 november 2010 16:27

Hej har nt skrivit på ett tag så det blir lite skrivet nu.♥♥ Jag har vart uppe i norr hos min mommo o moffa. Där var vi hela höst lovet. De var kul. Vi han med allt vi ville typ. Vi var på leklandet,kapahl mm. Sen när v kom hem i måndags så hämta vi pizza. Så blev det skola i tisdags. Då tog vi flour lack. Inte så gott faktist. Men i onsdags gjorde vi inte så mkt. På torsdagen var jag på disco. Det var as kul. Vi dansa o skojade. Sen i går då var jag hema o kolla idol. Så nu idag 9:00 var vi på konståkningen. Sen blev det maxi med mamma. Sen byggde jag o mamma på mitt lego hus. Ja o nu sitter jag här vi mammas dator♥♥♥ Sen ska vi äta något som mamma lagar jusst nu. Så lite senare kommer fam. Andersson hit. Förstora syrran i fam. Andersson ska ha tjej kväll där. De ska bli kul♥♥. Nu ska jag städa vll mamma (elr jag lova det^^) Ses ♥

Presentation

Omröstning

Vad ska jag skriva om??
 Dej själv
 Dina kompisar
 Bild bomba bloggen
 Hissa/dissa
 Inte skriva alls
 Skriva om tråkiga saken som hänt
 Skriva om roliga saker som hänt
 Kändisar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Språk

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards