Alla inlägg under februari 2009

Av Louise - 15 februari 2009 12:11

I dag ska pappa & tilda åka skate board men jag fick inte följa mä tråkigt i går börja vi göra i orning mit nya rum vi flytta in min seng där såv jag tils i dag vi håler på att flyta in lite andra saker också de blir fint nu tjatar mamma på mig att jag ska hjälpa till hej då /lollomi

Av Louise - 12 februari 2009 08:55

I för går så klämde jag min tå i min rums dör den blev aldeles blå de va min lilla syster Tilda som smällde i gen dören men de va inte mening men de jorde ont min kompis va mä då jag fick alvedon & smärt stilande salva på tån men salvan hjälpte inte då för de dunka liksom i tån men i dag ska Jag,Mamma,Tilda & Ellen bada på åbybadet sen på kvälen ska Jag,Mamma,Tilda,min kompis,henes lille bror & henes Mamma åka & bowla på nord mana bowlingen hwj då /lollomi



                       PS jag kan nästan inte gå DS

Av Louise - 8 februari 2009 10:12

i dag ska min lilla syster ha kalas vi måste städa man de vill inte jag... (de komer jag inte) ja ja men jag siter vid datan i stellet hej då /lollomi

Av Louise - 5 februari 2009 13:30

i dag är det en dag men de är de ju altid ha ha men idag va jag i skolan jag sluta tie över ett men jag mår bra hoppas ni som läser min blogg mår bra min lilla syster fylde år i går sju år fylde hon vi tita på high scool musical två den va bra tyckte jag men alla high scool är bra (tycker i alla fal jag) men alla jilar inte sama sak hi hi men hej då /lollomi

Presentation

Omröstning

Vad ska jag skriva om??
 Dej själv
 Dina kompisar
 Bild bomba bloggen
 Hissa/dissa
 Inte skriva alls
 Skriva om tråkiga saken som hänt
 Skriva om roliga saker som hänt
 Kändisar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Språk

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards