Alla inlägg under mars 2010

F*N

Av Louise - 29 mars 2010 20:07

Hej! jag har nt skrivit på ett trökigt tag idag sktuka (vricka) jag my foot ajjjj   gjorde skit ont  Lysnar ialla fall på Lady Gaga LoveGame lets have som fun lest be a sick ( stav fel ) men lite ur texten ska snart snarka sött i min lilla  säng aaa jag vet jah stavar fel men jag vill va lite egen ( på nött sätt inte vett jah)


Dagens låt : Docktor Doctor Elin Lanto

Av Louise - 3 mars 2010 19:00

Jaa nu har ju alla (typ) dagens låt så nu tänker jag också ha. Så de så. Men jag tänker börja nu!!! Men nu ligger jag & tittar på tillbaka på vinter gatan hehe.   . I mårgon nää skojja bara på fredag ska jag & Kristofersson sjunga våran låt Du & jag <3<3 skit bra :D. Men när vi sjöng den för två killar så sa dom att vi var bättre än manboy av Eric Sadee.Yooo hooo :D. sen när vi fråga va den värkligen bra så sa dom ja för helvete men ses



      Dagens låt: Manboy Eric sadee

Presentation

Omröstning

Vad ska jag skriva om??
 Dej själv
 Dina kompisar
 Bild bomba bloggen
 Hissa/dissa
 Inte skriva alls
 Skriva om tråkiga saken som hänt
 Skriva om roliga saker som hänt
 Kändisar

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

Språk

Min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards